×

Гарантійне та післягарантійне обслуговування

Компанія Craft Coffee займається гарантійним та післягарантійним обслуговуванням кофемашин, придбаних у нас. Обслуговування кавового обладнання провадиться у власному сервісному центрі.

Гарантія від 6 до 12 місяців на все кавове обладнання, що реалізується (залежно від виробника).

На еспресо-кавоварки Saeco також надається гарантія 1 рік.

Перевірка на комплектність та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі/отриманні кавомашини майстру-приймальнику або кур’єру нашої компанії. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.

При доставці кавового обладнання або при покупці безпосередньо в нашому магазині за бажанням клієнта проводиться запуск пристрою та базове навчання роботі з ним. Також при цьому здійснюється контроль та оптимальне налаштування кавового обладнання нашим фахівцем.

Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживача».

Зокрема, обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів і потертостей.

Також має бути збережено: повний комплект товару; цілісність та всі компоненти упаковки; ярлики; заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Сервісне обслуговування кофемашин у Харкові

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер, який знаходиться на виробі, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Основні роботи з обслуговування та ремонту кавового обладнання:

  • Ремонт кавоварок та кавового обладнання (заміна дефектних і максимальних ступенів зносу вузлів та агрегатів кавоварки).
  • Сервісне обслуговування кофемашин (профілактика) – комплекс робіт, що включають: чистку від накипу, кавового жиру, мастило робочого блоку, загальне чищення та контроль кавового обладнання.
  • Чистка кавоварки від накипу (видалення накипу, decalcify, descale) – процес видалення карбонатів кальцію та магнію з внутрішнього водяного тракту (бойлер, трубки високого тиску, помпа тощо).
  • Чистка кавомашини від кавового жиру (clean, rinsing cycle) – процес видалення відкладень кавового жиру з внутрішніх частин робочого блоку та всього кавового тракту із застосуванням спеціальних засобів.
  • Чистка молочної системи кавоварки – процес чищення молочного тракту за допомогою спеціальних засобів, що перешкоджає утворенню, розвитку та розмноженню шкідливих бактерій.
  • Контроль кавового обладнання – зовнішній контроль функціонування основних вузлів та агрегатів, контроль якості приготування напою (мел, закладка, температура).
  • Діагностика кавоварки – перевірка всіх вузлів та агрегатів на працездатність та ступінь зносу.
Оберіть мову сайту